Žvýkačky BAJO pro firmy

Praktické, atraktivní, ziskové, pomáhající

Obaly dokonale pasující na firemní identitu, přitom k nerozeznání od masově vyráběných žvýkaček. Netradiční rozšíření sortimentu do kamenných a internetových obchodů firem, které chtějí něco originálního, neokoukaného. Firemní žvýkačky přitáhnou pozornost, nikdy nezevšední, budou dělat reklamu zadarmo, a někteří budou tyto obaly cíleně sbírat a uchovávat si tak vzpomínku na své cesty, nákupy, nebo návštěvy. Firmy by měly usilovat o takový vzhled svých obalů, aby se staly novým sběratelským fenoménem. Potom firemní žvýkačky budou kupovat i lidé, kteří sami nežvýkají, nebo doposud upřednostňují masovou produkci.

Má to jediný háček. Výrobce žvýkaček s naprosto ideálním tvarem žvýkaček, a zároveň velkým počtem příchutí, nevyrábí na zakázku. Je tedy nutné nabrat takový objem předobjednávek, aby svůj postoj přehodnotil.

Výhody zvolených žvýkaček

Praktické

Jde o krabičku obsahující 7 samostatně zabalených žvýkaček o celkové váze 14,5 gramu. Žvýkačky jsou jemně přilepeny, aby z krabičky nevypadávaly. Krabička samotná je uzavíratelná, silná pouhých 5 mm, a krásně se vejde do kapsy košile i saka.

Atraktivní

Popustit uzdu fantazii mohou firmy na celkové ploše 76 cm2. Z toho 41 cm2 je lícová strana krabičky. Plocha vizitky bývá 45 cm2. Až 24 různých grafik ročně může neustále přitahovat pohledy na regálech obchodů i okolí zákazníků, chlubících se každý měsíc novou originální žvýkačkou BAJO.

Ziskové

Dnešní reklamní žvýkačky jsou prodělečné dárečky. Žvýkačky BAJO pro firmy budou plnohodnotným produktem, který sice taky můžete rozdávat jako bonus za větší nákupy a podobně, ale hlavně jimi budete moci doplnit, případně nahradit, nabídku stávajících masových žvýkaček ve svých obchodech.

Pomáhající

Polovina z rozdílu mezi celkovými náklady a maloobchodní cenou bude patřit firmě. Druhá bude použita na financování neziskového Nadačnímu fondu, zaměřeného na podporu sběratelství. Čím více svých žvýkaček BAJO firmy prodají, tím více vydělají a tím více zároveň pomůžou dobré věci.

Vnitřní strana krabičky je určena ke kampani za záchranu sbírky Pragovek. Zde bude zmíněna neocenitelná pomoc firmy při záchraně přibližně 400 000 předmětů, které nashromáždil dnes už 92letý sběratel Emil Příhoda. Ten bojuje, zatím pouze s pomocí své rodiny, o část své sbírky, stále uložené v areálu bývalého Automusea Praga.

BAJO nebo Praga?

Vzhledem ke spojení žvýkaček BAJO s financováním muzea Pragovek, doslova se nabízí také pojmenování těchto firemních žvýkaček podle této značky na Praga. Uvidíme, zda se mi podaří přesvědčit majitele ochranné známky k jejímu použití pro neziskové účely.

Navrhněte si vlastní firemní žvýkačky BAJO

Máte-li zájem rozšířit svůj sortiment a zároveň pomoci dobré věci, kontaktujte mě prosím mejlem na petr.zilvar@gmail.com, nebo telefonicky na čísle 602 678 890 (7 dní v týdnu mezi 8-20 hodin).